måndag 10 oktober 2011

Nya inlägg

Det här kommer att handla om mina nya inlägg, alltså skoinlägg. Det verkar som om jag lider av både skrivkramp och tidsbrist och inte minst fotproblem. Här vill inte bli så mycket skrivet och inte hinner jag läsa den bok, som just nu ligger på mitt nattduksbord.
Men idag har jag varit hos en ortopedtekniker och provat ut nya inlägg. Alltid något som blir gjort i alla fall!
Gammal stressfraktur som läkt och en pågående ny sådan, säger expertisen.
Jag hoppas att det ska bli bra i o m detta, så att jag kan gå ut och promenera i mina nya långa stövlar ( med de nya inläggen i dem ).
Tänk, att jag alltid är så sen av mig. Idag när jag var inne i stan och köpte stövlarna, sa expediten, att nu är det mera boots som gäller.??? Jag ville ha långa stövlar, riktigt långa stövlar, som når ända upp till knäna. Är det fel då och jag är helt omodern,eller?

3 kommentarer:

  1. Hej! Tack för dina kommentarer hos mig idag. Vilken fin blogg du har - jag gillar den :)

    SvaraRadera
  2. Jag har både Hillas matpratblogg och en reseblogg - Snurra du min värld...

    SvaraRadera
  3. Aha, jag funderade faktiskt över bilden på thaimat som fanns i båda bloggarna. Kul sammanträffande, tänkte jag först. Nu vet jag.
    Tack för att du tittade in i min blogg! Mycket trevliga bloggar du har!

    SvaraRadera